Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-10-31 / 18:54:33
Halloween

Du är skräckinjagande bakom din mask
ditt yttre, ditt städade Jag, är bara en fasad
Ditt leende lockar som ljuset
men ditt inre bränner mig
som den låga malen söker sig till i mörkret
fladdrar runt elden
med allt trasigare vingar...


Kommentarer
Postat av: hilal

fina bilder i headern :) !

2009-10-31 @ 19:40:10
URL: http://sheisjustshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback