Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-09-24 / 08:40:53
Nöjd med veckan

Den började inte så bra, vecka tre på jobbet. I måndags var jag arg på pratiga klasser och vi hann inte så mycket som jag tänkt. I tisdags behövdes en b-plan til lektionen när tre av fyra grupper inte var redo att hålla sina presentationer (trots nära tre veckors förberedelse). Men på onsdagn hände något. Den pratiga klassen arbetade hårt med dagens uppgift och fyra toppenbra dramatiseringar av gamla myter genomfördes. En jättekul lektion. Och tordagen var inte sämre. De tre grupperna hade inga ursäkter och deras presentationer var riktigt bra. Roligt att se vad de skapat när de på lektionerna mest verkar ha surfat, wow:at eller slappat. Jag känner mig nöjd med veckan och ser fram emot nästa =)



/minilli

Kommentarer
Postat av: Syster

Det finns hopp hos ungdommen;)

2010-09-24 @ 19:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback