Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2011-04-04 / 19:21:42
Vuxenlekar

Fantasi är det bästa vi får lära oss som barn, och trots av vi slutar leka med åren får vi inte glömma att fantasin kan förgylla även en vuxenvardag. Idag har jag lekt jag-befinner-mig-på-ett-soligt-torg-i-Barcelona-och-har-inga-bekymmer-alls-leken. Medborgarplatsen var solfylld, jag hade årets första uteglass i handen och lyckan var, faktikst, total. Glöm inte att leka även som vuxna, mina vänner!

/minilli



(och nej, att jag haltar på grund av skinkvärk beror inte på någon annan vuxenlek, som min kollega så oprytt föreslog)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback