Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-10-08 / 08:41:05
En månad!

Oj, det gick fort! En månad och två dagar har jag varit lärare =)

Jag står fortfarande på benen. Förhoppningsvis hittar jag balansen snart så att jag kan stå stadigt och koncentrera mig på eleverna. Just när är det väldigt mycket jag, jag, jag. En inte helt korrekt bild av var mitt fokus borde ligga, men inte heller så konstigt eftersom det är jag, jag, jag som lär mig vara lärare. Jag gör fel ibland och rätt ibland. Trots alltför höga krav på mig själv kan jag nog ändå ge mig en klapp på axeln och säga "bra jobbat första månaden!"

/minilli

Kommentarer
Postat av: Syster

Milla du ska verkligen ha en klapp på axeln!

Du är bäst!

2010-10-14 @ 08:42:26
Postat av: minilli

=)

2010-10-15 @ 10:41:52
URL: http://minilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback