Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-03-15 / 19:07:30
Skrivkramp

                    snälla kan du motivera
                    mig att skriva lite mera
                    utan musa kan jag ej prestera
                    nähä
                    skit i´t då
                    om ingen tänker reagera
                    skriver jag aldrig mera!

                    /minilli

Kommentarer
Postat av: Syster

DU får INTE sluta skriva lilla pucko!

2009-03-15 @ 20:02:57
Postat av: minilli svarar

hihi...motivera mera!! ;)

2009-03-15 @ 20:11:19
URL: http://minilli.blogg.se/
Postat av: syster

SKRIV SKRIV :D

2009-03-16 @ 22:09:46
Postat av: minilli svarar

oki då! men i morgon, för nu är jag trött...

2009-03-16 @ 22:29:08
URL: http://minilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback