Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-06-07 / 21:16:25
Hur fortsätter man?

Ett steg i taget
ena foten framför den andra
andas in
ut
in igen
en cirkel går alltid runt
precis som livet
samla dig
alla spillror
fyll ditt skal
med nytt liv
det gamla minns du med glädje
välkomna det nya
en klapp i otakt stör inte helheten
fortsätt klappa
hurra!
hurra för livet!

Kommentarer
Postat av: visornas andan

uppmuntrande och inspirerande. tack!

2009-10-30 @ 21:05:22
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback