Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-02-10 / 22:20:20
En limerick

En hemkunskapslärare från Västerås
hade med klassen en oplockad gås
då de endast ville lära sig att baka
tårtor, pajer och en och annan kaka
men inte att bräsera eller reda en sås



Mitt första försök till en limerick.
Vad tycks?

/minilli

Kommentarer
Postat av: ROSAMARTINA B L O G G D E S I G N

Finafisken söta du, det var en fin limerick!!! <3

2009-02-11 @ 12:41:05
URL: http://rosamartina.blogg.se/
Postat av: Ida

haha, den var jätte fin! Dock måste jag erkänna att jag inte har riktigt koll på exakt vad reglerna för en limerick är, can u tell me?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback