Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-12-06 / 22:55:52
Winter wonder land

Let it snow
my darling
let it snow

While the cold embraces me
hold me close
my darling
hold me close

Let me forever stay
in your winter wonder land
my darling
let me stay

Though the cold makes me shiver
I want you closer
my darling
come closer

Make my bones to ice
my skin as cold as the snow
My darling
make me like you

/
minilli


Kommentarer
Postat av: Ida

Nej! Låt inte Edward göra dig till vampyr Milla, stanna hos varma Marcus!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback