Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-12-01 / 22:12:05
Una espera eterna

En espera del futuro,
un fufuro desconocido,
el tiempo sería eterno.
Esperando en los sueños
se hará realidad,
no te pongas estresado del tiempo despacio.
Por que cuando sigues esperando
los sueños siempre quedaría
Por favor! déjame continuar esperar.

/minilli

Kommentarer
Postat av: pelle

MEEEH!



[klickar in på google translate]

2009-12-02 @ 20:08:48
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback