Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-08-31 / 11:12:18
Operation köpstopp - igen

Idag ska vi testa köpstopp. Då är det viktigt att man har diciplin, mod - och hjälm!

Taggad av min väns köpstopp som startar idag har jag bestämt mig för att följa i hennes spår. Vi har ju ett gemensamt mål med att spara våra slantar - Barcelona våren 2010!!

Jag hade ett köpstopp i våras som faktisk höll närmare tre månader och det känner jag mig stolt över =) Nu tänkte jag att september, oktober, november och december ska vara köpfria. Inga mer onödiga saker som jag redan har! En ny regel för denna gång är att jag tänkte lägga ut lite av min garderobs gömmor på tradera och om jag skulle tjäna en liten slant på det så får jag också handla för de pengarna. Självklart måste mat, andra förbrukningsvaror och julklappar få inhandlas utan att det bryter mot några regler.

Nu kör vi. Full fart!

/minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback