Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-09-07 / 10:21:04
Idag är inte en bra dag

          Ibland glömmer jag
                    Ibland drömmer jag
          Då är allt bra
          Då finns ingen tvekan
                    Om att vi älskar
          Men sanningen är en annan
                    Och varje uppvaknande
          Varje påminnelse om verkligheten
          Utsätter mitt hjärta för ett magplask
          Och det slutar inte svida
          Förrän jag åter glömmer
                   Och i drömmen åter älskar


          ***

          /minilli

Kommentarer
Postat av: syster

BAMSEKRAM

2008-09-07 @ 15:49:55
Postat av: Emma

Sååå himla fint kramar om

2008-09-22 @ 11:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback