Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-09-15 / 12:18:36
hål

jag har ett hål i bröstet
det var mitt hjärta som slets ut
med magnetiskt viljestyrka
drogs det mot ditt
nu sitter det fast på dörren
stoppad på vägen
och längtar efter dig
det gjorde jag också
numera saknar jag mitt hjärta

/minilli


Kommentarer
Postat av: GUINEVERE

Gumman... <3

Du skriver såååå bra! Kram!

2008-09-15 @ 15:26:20
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se/
Postat av: syster

vad fint du skriver syster!!

2008-09-15 @ 19:39:47
Postat av: minilli

Tack sötnosar! <3

2008-09-16 @ 15:21:29
URL: http://minilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback