Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-05-14 / 12:53:34
Hm

Sitter nu i ett litet unket grupprum på andra våningen i T-huset på Mdh i Västerås. Har suttit på samma stol sen förra vecka och likadant ska det bli nästa vecka. Jag och A-K är nämligen så amitiösa att vi åker till skolan för att skriva på vår uppsats. Det har jag nog aldrig gjort förut för jag gillar att plugga hemma. Då kan man gå till skafferiet när man vill, här blir det så dyrt att göra så. Å andra sidan är det nog bättre att inte småäta var tionde minut. Får fortsätta med detta. Ja, nu är det i alla fall lunchpaus så nånting ska jav väl äta. A-K kom precis in med sallad och kör lite "höga knän" för att få igång hjärnan. Hon tror att jag är jätteduktig och skriver om läromelel från 60-talet men jag fnissade bara och sa att såå duktig var jag inte. Nä, nu är det som sagt lunch! MAT!

/minilli


(det luktar vitlök om A-K's sallad =)

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: haha ne jag vet inte ens vem det är :P Satt bara o mixtrade och tänkte göra bilden rosa, sen provade jag alla möjliga färger och sså blev det bara så att jag la ihop de :P

2008-05-14 @ 20:31:20
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Ok haha jag googlade Andy Warhol och såg bilderna... Dem har jag ju sett :P Men har inta lagt namnet på minnet ^^

2008-05-14 @ 20:32:10
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Jennifer

Åh gumman, det skulle vara kul. Men jag ska å träna kl 18, så jag hinner inte :(
Puss å kram!

2008-05-16 @ 14:02:15
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback