Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2008-03-25 / 15:08:13
kotte

Men kan det gå mer segt att plugga. Fan (ursäkta språket) vad mycket jag har att göra men det känns som att jag inte kommer NÅGONSTANS. Jag skrev en text i morse, eller det tog hela förmiddagen faktiskt. Ett referat om en bok där författaren i första kapitlet är så jävla djup (ursäkta igen) att jag inte fattar VAD han menar. Nånting om att gud är en bankman som vi har lånat våra liv av men inte står i skuld till...eller?!?! Jag förstår INTE och det är ett mysterium om min lärare kommer fatta vad jag tycker mig ha fattat om det som författaren till boken tydligen har förstått. KOTTE!! Mitt nya nu-är-ja-arg-ord. Inget annat passar bättre när man känner sig dum i huvudet. OJ så pessimistiskt det blev idag. Förlåt om ni tänkt bli glada av min blogg. Som student är vissa dagar mörka.

Nu ska jag sätta mig in i en ny bok - om ekofeminism! Hmm..kan det bli mer spännande så säg!

/minilli

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Mmm Kotte är ett bra ord. Förstår dig, för de där dagarna dyker upp hos mig med!
Puss på dig gumman!

2008-03-25 @ 16:37:57
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback