Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-09-19 / 21:42:37
Valvaka, vampyrer och vaniljglass

Min röst är lagd. Jag har sagt mitt. Nu väntar jag på att få veta vad miljoner svenska medborgare har sagt. Vallokalerna har med stor sannoliket stängt nu, rösterna räknas, partierna väntar nervöst vid sina väldukade buffébord och jag sitter i soffan, med en glass i min mun och i tofflor av ull, och väntar på svaret som kommer i natt. Men innan någon vet något fördiver jag tiden med vampyrer och blod. En söndag kunde inte se mycket bättre ut. Håll tummarna nu!

/minilli

Kommentarer
Postat av: Ella

Måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-13 @ 21:43:35
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback