Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-09-20 / 18:57:44
Skäms, Sverige!

Jag skäms över de som kallar sig svenskar och röstar på Sveriegdemokraterna.
Jag skäms över de som inte använde sin röst för att göra motstånd.
Jag skäms över min optimism och "det-ordnar-sig"-filosofi.
Jag trodde aldrig att det svenska folket var så inskränkt eller outbildtat att detta skulle ske.

Men nu är det ett faktum. Det sitter ett främlingsfientligtparti i Sveriges riksdag.

"Ett historiskt ögonblick" stod det som rubrik i metro idag. Kanske. Men jag skäms över det!

Så här borde vi alla ha gjort igår!


Kommentarer
Postat av: Anders Kock

Jag är glad över att jag inte bidrog till eländet.

2010-09-20 @ 21:53:42
Postat av: minilli

Jag med! Hoppas det blir omval nu när ingen fick majoritet!

2010-09-23 @ 20:00:14
URL: http://minilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback