Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-05-26 / 00:37:16
Trött, slut, aj, nöjd - bara en sak kvar nu

Sista tentan är avklarad! Wohoo! Och de två jag fick tillbaka idag gick det ju jävligt bra på =) Det firades med storshopping tills gallerian stängde. Nu värker min ben som efter en mara. Väl hemkommen fick jag se två fina tatueringar som satt på två mycket nöjda tjejer. Vackert var det, och liiite sugen blev jag. Kvällsmat orkade jag inte laga så det blev ägg och macka. Tredje ägget och fjärde mackan idag, och det var hela kostcirkeln! Nu har jag bara en recension kvar att skriva, det får bli imorgon förmiddag, sen blir det utflykt och bikiniinvigning. och SEMESTER!!!

/minilli

Kommentarer
Postat av: annelie larsson

grattis vår duktiga flicka skönt att du snart är hemma så vi får krama om dig

mamso paps

2010-05-26 @ 19:14:07
Postat av: pelle

Well hey, congrats till inlämnad och lyckade tentor, mate!

2010-05-26 @ 20:43:14
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: minilli

Tacksi mamsk, papsk och pellsk =)

2010-05-27 @ 10:48:10
URL: http://minilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback