Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-05-28 / 11:23:25
Sommarlov

Första dagen på sommarlovet har börjat och jag upptäckte att jag befinner mig i Barcelona. En perfekt stad att vara i när man är ledig. Dock sken inte solen när jag vaknade så ledigheten inleddes med det nästnästsista avsnittet LOST. Nu funderar jag på om jag ska börja packa mina väskor. Det kan vara en idé efterom jag byter boende till en mer lyxig variant på söndag =) Det ska också hinnas med sushi till lunch och en legendarisk klassfest på kvällen.

Det känns att det ligger förändring i luften. Skolan är slut, betygen satta och utvärderingar skrivna. Vi hade kalas för Dani igår/avskedmiddag för Maria, Linda och Angelina som åkte på semester till Murcia tidigt i morse. Marias rum gapar tomt och det var med en melankolisk känsla jag gick till sängs igår. Jag gillar inte förändringar som innebär att man skiljs åt, att något tar slut.

Hur som helst, nu ska jag inte deppa ihop! Jag har faktiskt en vecka ledighet framför mig i denna underbara stad. Det börjar bli på tiden att utforska den på riktigt. Vi får se vad jag hittar på...



/minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback