Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-05-18 / 22:59:30
Plugga i parken är "de puta madre"

 

Speciellt när parken är fylld av ballonger och musik för att det är Familjens dag =)

 

 

 

 

(Nej, jag fick inte så mycket gjort!!)

/minilli

Kommentarer
Postat av: Ally

åh, fint!

2010-05-19 @ 09:47:36
URL: http://alexitas.se
Postat av: pelle

Skulle precis fråga om du fick speciellt mycket gjort med allt det där stohejet. Men det ser gött ut då, riktigt trevligt!

2010-05-19 @ 20:18:34
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback