Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-05-20 / 20:53:38
PANIK

Hur gick fyra månader så fort? Vad har jag gjort? Vad har jag kvar att göra? Har jag lärt mig spanska? Va va va?

Om två veckor på dagen är jag hemma i mammas och pappas vardagsrum. Jag är proppmätt efter mammas vegeteriska lasange och pappa har fått retas med mig hur mycket han vill vid middagsbordet, ända tills mamma sa till förstås! Vi pratar minnen och jag försöker sammanfatta alla mina upplevelser.

Om sex timmar kramar jag syster och kusin vitamin som kommer hit i sluttampen av mitt äventyr. Vi sitter i taxin och kan inte sluta prata. Kanske kan jag få träffa den där Susanne också. Hoppas hon har med sig godis =)

Rambla de Raval - jag kommer sakna dig!



/minilli

Kommentarer
Postat av: Syster

Åhh jag hade en sån plan att jag skulle köpa godis o så MEN såklart glömmde jag allt jag planerat i min nervösitet att äntligen få träffa syster igen!! Har en STOR skål med godis på bordet när du kommer hem istället:D

2010-05-28 @ 14:49:55
Postat av: jasmina

hej allt bra med dig? =)

2010-05-28 @ 15:45:11
URL: http://jasminab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback