Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-05-12 / 22:37:17
Nä, det blir ingen titel

Klockan är halv elva på kvällen och jag sitter i min säng och försöker plugga. Jag har ont i magen. Men tekopp är tom och jag är grymt chokladsugen. Onsdagar i Barcelona kan varkligen bjuda på bättre, men då måste man kanske bjuda till lite själv också. Men att inte göra sitt bästa i skolan är liksom inte min grej. Så nu sitter jag här, i sängen.

Det är vid sådana här tillfällen av självdepp som det är bra att tänka positivt. Om några få dagar kommer syster och kusin vitamin hit. Då blir det inget sänghäng för vår del. Jag vet tusen ställen jag vill åka till med tjejerna på dagen och tusen till jag vill visa på natten. Det är minsann inte så dumt att få lite skola gjort denna vecka, om man så ska plugga hela nätterna! Bra där, lite optimism ändå. Nu ska jag gå och fylla på min tekopp!

/minilli


Kommentarer
Postat av: pelle

Det är bra, vad fan - finns för många som tycker det är coolt att inte plugga. Så plugga på, du tjänar bara på det i slutänden.

2010-05-13 @ 23:10:51
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback