Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-05-19 / 22:07:04
Intercambio på Pappa Sven

Nu har vi träffats igen, de fyra svenskstuderande spanjorerna och en drös från min klass. Denna gång blev det trerätters på restaurangen Pappa Sven. Väldans gott tyckte jag! Kul att se en skeptisk tjej äta löksill till förrätt, men hon sa att hon gillade den "Det här var intressant!"

 

Vi fick ingen allsång denna gång, däremot upptäckte jag att Mar och jag har en gemensam kärlek. Det är till och med så att hon är ännu galnare i Twilight än någon jag känner (det du Emma!). Så nu är Mar inbjuden för att hälsa på Edward som ju bor hos oss =)

 

Gänget!

 

Edward <3


Kommentarer
Postat av: pelle

Fan vad jag längtar tills fjärde filmen haft premiär, hosthost! Och slippa allt tjat ;P

2010-05-20 @ 12:16:39
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Emma

Hehe, tjaa...det där med twilight har lite gått över, men jag gillar de fortfarande starkt men har numera noll koll på "twilightvärlden". Vampyrer är jag dock fortfarande insnöad på :o) Va ska jag annars göra här, själv i kalla Västerås? Idag har jag iaf läst ifatt i din blogg, härlig läsning! Tack för skön underhållning:o)

2010-05-31 @ 20:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback