Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-03-25 / 21:39:45
Tröstshopping

Idag har jag haft en jag-längar-efter-alla-hemma-dag. Dessutom är jag superförkyld. För att komma ur det lite deppiga stadiet såg jag till att tröstshoppa ordentligt denna eftermiddag. Det är precis vad man behöver, speciellt med tanke på att jag också helst vill glömma vår elräkning på 152 euro!!!

Nu är jag två klänningar, ett linne, en kofta, ett par trosor, en strandtunika och en jeansskjorta rikare, och några euro fattigare. Dock inte så fattig som ni kanske tror, eftersom alla inköp gjordes på PRIMARK (tänk Ge-Kås!). Ortoligt mycket kul där! Så en uppmaning till Malin och Jenny: Ta med er tomma resväskor och stora plånböcker när ni kommer hit =)


Mina fynd =)

/minilli

Kommentarer
Postat av: Syster

who:D det kommer bli en dyr resa det känner jag på mig:D

2010-03-26 @ 11:42:13
Postat av: minilli

Nä då syster! Det var på "pillit" på primark så du kan ju handla allt där :P

2010-03-26 @ 13:13:54
URL: http://minilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback