Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-03-17 / 18:03:11
Tjejen i leopardbyxorna

Det där med första intrycket är alltid intressant. Ida hade sin vän på besök här från i söndags till idag. Vännen sa till Ida innan han åkte att han först inte riktigt hade förstått sig på mig. För honom var jag den där tjejen som hade gått runt i pyjamasbyxor och myskofta varje dag, och gått och lagt sig klockan 10 alla kvällar. Igår (alltså två dagar efter ankomst) slog det honom varför jag uppförde mig som en tråkig torrboll - JAG ÄR SJUK. Men att jag snorat och hostat och "oj"-at mig över mina krämpor hade tydligen gått honom förbi. Jag är väl och förblir tjejen i leopardbyxorna för honom. Hoppas bara att jag får göra ett bättre intryck på nästa gäst som kommer hit!

/minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback