Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-03-22 / 22:08:52
Nej, det där är MITT tåg

Jag och Dani tog en tunnelbanetur till IKEA idag för att jag hade ett sånt sug efter lingonsylt. Det blev en dyr tjugoeurossylt, men å andra sidan ingick det då kuddar, doftljus och underbar svensk Wästgöta kloster =D


På hemvägen upptäckte jag ett spännande spanskt fenomen. Typ tvåhundra personer från en mässa i närhetn stod före i kön och när vi väl kom ner till tåget var det resterverat. Reserveterat!! En man med hund stoppade alla som inte hörde till denna samling mässmänniskor med flashiga påsar. Vi fick snällt vänta på nästa tåg, och så kom vi till slut hem hela och hållna. En byrå hittade vi på vägen också, och gissa vem som tog den med sig hem =)

/minilli

Kommentarer
Postat av: Dani

Jo jag! Min byrå... skit bra att ha datorn på ;)

2010-03-23 @ 17:05:42
URL: http://wildmexicana.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback