Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-03-05 / 09:57:25
Jag är intelligent

Det var en mycket trevlig torsdagskväll på Princesa 23 igår. Den bjöd på både tapas, dryck och magi. Mitt i en diskussion, om jag minns inte vad, blev vi abrunta av el camarero som höll i en sked. Det såg ut som att han plockat upp den från golvet och frågade Max om det var hans. Men helt plösligt var det inte en sked kyparen sträckte fram, utan en gaffel! En sån där med fyra taggar! Vi fattade ingenting men ooh-ade och aah-ade när han förvandlade notan till 20 euro och sedan trollade oss stumma med en kortlek. Otroligt imponerande! Och allt detta var pr för hans trollerishow som hålls varje söndag i mars. Klart vi ska gå dit efter så bra reklam =)

För övrigt fick jag under kvällen veta att jag är väldigt intelligent. Två helt oberoende källor utryckte nämligen denna åsikt och de hade samma svar på vari min intelligens ligger: mina flätor! Det är tydligen så man imponerar på pojkarna här (för män kan de nog inte hunnit bli, om de imponeras så av Pippi-looken ;)  Eller vad säger ni?

Minilli con trenzas


Kommentarer
Postat av: Syster

Sötsyster!

2010-03-05 @ 12:15:18
Postat av: Dani

yes oh yes... fan att jag inte fick 20 sedeln... det var surt.

2010-03-05 @ 22:39:55
URL: http://wildmexicana.blogspot.com/
Postat av: minilli

Jag trodde verkligen att du skulle få den!! Snålt asså ;)

2010-03-05 @ 22:40:34
URL: http://minilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback