Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-06-13 / 20:46:39
Hon har överlevt

Två dagar i rad. Helgpass. Efter att inte ha jobbat på över fyra månader visste jag inte hur jag skulle klara av att bemanna kassa och café på snabbköpet. Men döm av min förvåning: Jag överlevde! Detta trots arga gubbar som tydligen inte tycker att jag är värd att behandlas som en människa när jag inte kan svara på en fråga om extrapris på ost, eller tar för lång tid på mig att hitta plunummret på punchrullar. Härligt att vara tillbaka på jobbet!

Trött, slut och sliten tillbringar jag söndagskvällen med familjen.

/minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback