Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-07-14 / 23:28:59
Farmor 29 år

Jag är nyligen "hem"-kommen efter en minisemester i Dalarna. Alltså är jag hos mor och far och inte hos sambon. Det har varit kalas i byn och vi firade min unga farmors trettionionde 29-årsdag. Än så länge kan jag kalla henne farmor men vad gör jag när jag fyller 30?

Min söta farmor iklädd födelsedagspresent


Kommentarer
Postat av: pelle

Hahaha, trettionionde 29-årsdag? Så det är så ni räknar alltså? Sweet!

2010-07-21 @ 21:50:37
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: syster

finaste farmor(:

2010-08-02 @ 13:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback