Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-01-19 / 15:38:29
två timmar på toa

Är du en långsittare? Själv har jag suttit två timmar på toastolen idag. Inte på grund av magproblem. Toalocket har varit nedfällt hela tiden! Det jag har gjort är en total utrensning av mitt badrumsskåp. Jäklar så mycket pinaler det får plats på två hyllor under handfatet (...och skåpet bakom bardumsspegeln har jag inte ens öppnat än). Det gömde sig diverse spännande ting där under som jag nu har kastat. För vad ska jag med tomma förpackningar, gammal medicin, luddiga tops och tusen oanvända necesärer till?

Vad ägnar du dig åt när du sitter på porslinstronen?

/minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback