Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-01-15 / 16:34:55
Om flyttpackning

Med knappa två veckor kvar till Barcelonaflytten har det blivit dags att packa sig ur lägenheten. Vad jag ska ha med mig i två resväskor till Barcelona har jag ännu inte börjat tänka på, men diverse saker som absolut inte ska med har jag börjat lägga i flyttkartonger som täcker hela vardagsrummet. Det är spännande vad man kan hitta i sina gömmor. Jag är i stor behov av utrensning när jag hittar saker som dessa i skåp, lådor, tidskriftsamlare och skafferi:

  • Idolplancher a la 90-tal med BSB, Spicegirls och Leo <3
  • Gammalt godis från Karibienresan 2008
  • Gamla Cosmo från förra decenniet
  • Stenhårda torkade plommon från februari förra året
  • 10 (tusen) halvfulla anteckningsblock
/minilli

Kommentarer
Postat av: pelle

Oooh, du smakade på plommonet hoppas jag?

2010-01-15 @ 22:35:56
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback