Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-01-04 / 16:58:21
Nu dör jag

Först försod jag inte vad som lät. Förstod inte obehaget jag kände. Nu dör jag, hann jag tänka. Det stormade förbi mig i över 100 km i timmen. Tåget. Jag skakade till av vibrationerna. Sedan var det förbi. Två och en halv meter ovanför mig passerade stockholmståget och jag insåg att jag var säker på min plats strax under viadukten. Men jävlar vad rädd jag blev. Härliga vinterpromenader kan vara ack så skrämmande.

/minilli

Kommentarer
Postat av: pelle

fy fan, jag hade skitigt på mig! xD

2010-01-07 @ 14:23:12
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback