Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-01-11 / 23:15:33
Kvällens bästa!

Mannen försöker imponera! Det är så han vinner mitt hjärta. Han tar sats och kastar en bit choklad upp i luften för att fånga den i munnen. Impressive, I know! Men det som händer är inte en tjusig saltomortal med kvick fångs mellan tänderna. Chokladbiten flyger upp...och fastnar i min taklampa! Hahaha =) Jag blev otroligt imponerad och självklart vann han hela mitt hjärta med den snygga vändningen på ett lite klent flirtknep.

/minilli

Kommentarer
Postat av: pelle

HAHAH! låter ju jävligt kick ass, du skulle ha tagit kort! ;D

2010-01-13 @ 17:00:43
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback