Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-01-26 / 20:17:16
Bara några timmar kvar

Jag har inte tänkt gå och lägga mig inatt. Det finns en del kvar att städa men packningen är i alla fall klar. Det blev två väskor á 19,7 och 20, 4 kilo. Om jag sitter på resväskorna så går de att stänga. Nervositeten ligger latent under ytan men jag håller den i schakt med familjen som sällskap och te i massor. Jag börjar förstå: JAG SKA FLYTTA TILL BARCELONA!

En ny kategori dyker upp idag. Den heter minilli på äventyr och där kan du förlja min resa till Barcelona och läsa om mina möten med folket, kulturen och språket.

Cuando vuelvo a Suecia voy a hablar español mejor que ahora =)

/minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback