Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-02-24 / 21:58:56
Sol, grammatik, park och Barrio Gótico

Härliga sol som förgyllde dagen.

Och grammatikboken var med till parken!

 

Översättningsexperter!

 

Romerska tempelrester. Fyra pelare är det enda som återstår.


Katedralen med de vackra byggkranarna


Rester av den mur som en gång omringade hela Barcelona.


Kanske det mest spännande vi gick förbi
under vår guidade tur i Barrio Gótico


/minilli

Kommentarer
Postat av: Kris

Ser så jävla härligt ut det där. Inte alls avundsjuk...NOT!

2010-02-25 @ 14:07:45
Postat av: pelle

Den där muren var ju tufft att de sparat! Fränt!

2010-02-25 @ 15:37:12
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Syster

Guud så härligt ni ser ut att ha. Jätte fint linne/klänning också(:

2010-02-25 @ 21:17:57
Postat av: minilli

Kris: Trösta dig med att vi nästa blåste bort där på vår filt ;)



Malsk: Tacksi!

2010-02-26 @ 20:09:58
URL: http://minilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback