Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-02-28 / 21:50:46
Slösöndag

Ojoj, nu har jag sovit bort både lördag och söndag till följd av trevliga nätter. Igår blev det vårt första besök på en salsaklubb och det var riktigt roligt. Så värt att slösa bort en söndag på sömn =) Var det nån som sa grammatiktenta? Imorgon!! Det löser sig nog.. Den vakna tiden idag har jag ätit alldeles för mycket, sprungit brevid Dani på sin scooter längs med stranden och njutit av att det var 20 grader varmt klockan sex på kvällen =) Underbara slösöndag.

 

 

 

 

/minilli

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback