Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-02-09 / 22:01:15
Me siento mejor

För första gången på två dygn har jag äntligen ätit ett ordenligt mål mat. Det känns lite konstigt! Men det var  välbehövligt för på grund av denna supersvält tappade jag nästan byxorna på väg till skolan idag. Idas smarriga aprikoskyckling räddade mig från att gå under.

För övrigt regnar det i Barcelona. Till helgen är det bättre väder beställt för då kommer goding på besök och så är det karneval i en by utanför staden (ok, jag kan inte stava namnet! Något på S...)


Kram alla!
/minilli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback