Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-02-08 / 10:39:27
Mardrömmar

Komboskap med fyra tjejer i en lägenhet har i mångt och mycket varit lyckat hittills. Den enda egentliga fasan är att vi bara har ett badrum (Fördom: vi skulle behöva ett var!) Men att vi bara haft en toalett blev egentligen inte en mardröm förrän igår natt. Tre magssjuka tjejer på en toa är inte kul! Jag har spungit ut och in hela natten, och utanför dörren stod skurhinken som en nödlösning om toan skulle vara upptagen när näste man behöver in. Känner mig lite ynklig nu och har ont i hela kroppen. Borde göra grammatikläxan men det blir nog till att läsa en bok i sängen i stället.

/ynklingen minilli


Kommentarer
Postat av: pelle

Ett badrum?!?!!! ni kommer gå under med varandra snart ;)

2010-02-09 @ 18:28:20
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

oh, man tackar för det grymma skönsångogrammet du;D

2010-02-09 @ 21:57:46
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback