Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-02-16 / 22:48:44
Gråt inte över dålig paella

Man lär sig nytt här i Spanien. Som ordspråket ovan, vilket jag nyss uppfann. Jag och Marcus tänkte mysa lite på stan ikväll och skulle äta paella på en resaurang i hamnen. Big mistake! Den dyra paellan fick mig nästan att börja gråta. Den besod av ris, frysta ärter och tre räkor MED skal. Smart att behöva plocka upp dem ur den kladdiga såsen och bränna fingrarna när man skulle skala dem. Inget att tvätta händerna eller torka sig med heller, det fick jag lov att säga till om. Som bekant är jag lättretlig när jag är hungrig och det blev inte bättre humör av detta.

Och så kommer jag hem och konstaterar att vi har möss i köket! Om man nu inte ska gråta över dålig paella så är detta i alla fall något att storgråta över. Om magsjukan är tillbaka hos en av oss också. Buhuu :(

/minilli

Kommentarer
Postat av: Syster

Efter regn kommer solsken! det vänder nog snart syster. se det som så att nu har allt det dålig hänt så nu är det bara roliga saker som väntar er=)

2010-02-17 @ 11:38:34
Postat av: minilli

Ja, idag lyser faktiskt solen =)

2010-02-18 @ 11:06:57
URL: http://minilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback