Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-02-18 / 23:09:30
Det regnar aldrig i Barcelona

En underbar solig dag har Barcelona erbjutit idag. Dessa ljusa timmar har jag suttit i soffan med näsan i historiaboken och sedan i ett kvavt klassrum med näsan i samma bok. Men när klockan slog fem fick jag äntligen bli ledig. Marcus och jag har flanerat på stan, shoppat, ätit bamsemegaportioner thaimat, shoppat lite till och myst hela kvällen. En födelsedagspresent fick jag välja mig också =) Regnat har det absolut inte gjort! Det regnar aldrig i Barcelona! Undrar bara varför vi var så blöta när vi kom hem?

Hungrig Marcus...                                                             Mätt Marcus!!

/minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback