Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-04-26 / 20:38:08
Uppdatering

Nu var det länge sen det skrevs i bloggen. Både på grund av brist på inspiration och på grund av att jag haft för mycket annat att göra. Blogg.se vill nämligen fortfarande inte fungera så det är inte kul att skriva. Dessutom har jag sett till att inte sitta så mycket vid datorn dessa soliga dagar =)

På grund av det dumma askmolnet blev ju veckan inte som jag tänkt mig. Men den visade sig ändå bli ganska bra. Som tröst på onsdagen lyxade jag till det med sushibuffet tillsammans med några klasskompisar. Maten kom rullandes på band förbi matborden och det var farligt att ha så god sushi på löpande band i ögonhöjd. Jag åt hur mycket som helst. Och så ingick efterrättsbuffet på det =) Herregud så underbart!

Idas födelsedag på fredagen firades med brakfrukost, lite plugg för min del, trerätterslunch med paketöppning och shopping till nio på kvällen. Sedan kalas med sockerkaka, barhäng och nattklubb. En trevlig födelsedag tyckte jag.

Helgen har varit solig. Lördagen tillbringades på en gräsmatta och hela söndagen på stranden. Och tro nu inte att jag försummar skolan. Ida och jag läste högt ur historieboken på stranden och lärde oss massor om El Franquismo. Maria och Linda har varit i Madrid torsdag till söndag och det känns skönt att ha dem hemma igen. Man blir mån om den lilla grupp av vänner man umgås med här. Det är tomt utan dem.

Idag fyller lillasyster år! Typiskt att mina planer för henne inte gick att förverkliga idag, men så fort du kommer hit Malin så firar vi dig då =) Nu avslutar jag med ETT STORT GRATTIS TILL MIN SÖTA SYTER!! och hoppas att alla hemma har det bra! Den 3 juni kommer jag hem till er igen. Det var lite vemodigt att köpa flygbiljetten idag, men jag längtar så klart efter er alla!

/minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback