Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-04-29 / 19:07:21
Jennifer =)

Jag njuter av Barcelona just nu. Det är sommarvärme, sol, palmer, uteserveringar, strand, stad = underbart! Att det dessutom är textinlämningar, läxor och tentor att göras glöms lätt bort. He... Men denna helg ska jag bara tänka på det underbara. Jag får nämligen besök av sötaste Jennifer och hennes mamma från fredag till söndag. Myyys =) men liiiite klagomål: VARFÖR I HELVETE FUNGERAR INTE MIN BLOGG???? det går inte att ladda upp bilder eller formatera texten. BAJS!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback