Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2010-04-18 / 11:08:39
Jag är ett svart litet askmoln

Det står en vulkan i vägen mellan mig och min syster, kusin och bästa vän. Det svarta rökmolnet från Eyjafjallajökull sprider sig över Europa och lamslår all flygtrafik. Idag är det fjärde dagen flygplatserna håller stängt. Om två dagar är det tänkt att Malin och Jenny ska komma hit. Jag kommer att gråta störtfloder om inte flygtrafiken inte är igång till dess. Som min klasskamrat Linda, vars bror inte kunde komma på grund av vulkanen, så bra har uttryckt känslorna av inställda besök: Den där jääävla vulkanen alltså...hade jag den här skulle den fanimej få se på ett RIKTIGT utbrott!!!

/minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback