Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-09-24 / 09:24:19
Va! Finns dom inte?

Men nu kreverar jag snart. Lyssnar på P3 Morgonpasset och dagens gäst är Bert Karlsson. Vilka spännande åsikter han har. Tack och lov för att han lämnade politiken! Till exempel sa han något i stil med:

  • Det finns inga rasister... appråpå att han signat Ultima Thule.
  • USA är bättre [än Sverige] för att de lyckats integrera alla kulturer med varandra...        Appropå invandrarpolitiken i Sverige.
Inte nog med det. Busringer gör han också! Man kan fråga sig var världen år påväg.

/minilli

Kommentarer
Postat av: pelle

HHaha, har den där karln alla hästar hemma tro?

2009-09-24 @ 16:29:11
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

Nä, han har väl inte det. Han ser ut lite som häst dock, om man ska skämta om något så lågt som utseendet ;D

2009-09-24 @ 21:15:32
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback