Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-09-14 / 09:49:16
Ring, ring, bara du slog en signal!

Måste ringa facket och a-kassan på grund av min nya anställning. Måste ringa farmor och berätta att jag fått jobb. Måste ringa mamma och be henne fixa ett internetärende åt mig som kräver skrivare. Önskar att jag kunde ringa tvättstugan och be den köra en mörk och en ljus maskin kl 11 samt hänga upp tvätten på tork!

/minilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback