Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-09-23 / 08:26:35
Nu blev jag förvånad

Oftast handlar veckans blogg om något ytligt som mode eller latte. De är som sömnpiller. Jag orkar aldrig gå in och läsa en sådan blogg. Det är ju inte för att jag är avundsjuk på att min egen blogg inte är utvald. Absolut inte! Mina entillsju besökare om dagen är mer än jag klarar av. Nog om det. Vad som förvånade mig var att denna veckas blogg var ett undantag från det vanliga/ordinära/intetsägande. Pelle som han heter fångade mitt intresse av flera anledningar. Ett: Bloggen handlar om ingenting, men jag skrattar åt allt. Två: Katterna, vidare förklaring behövs ej. Tre: Jag somnar inte när jag läser den, jag läser mer. När hände det senast? Fyra: Sa jag att den får mig att skratta? Herregud, vad får kollen allt ifrån?


/minilli

Kommentarer
Postat av: Ida

Veckans blogg vart någonstans?

Postat av: minilli

På blogg.se =)

Namnet "Pelle" är en länk till bloggen!

2009-09-23 @ 21:54:01
URL: http://minilli.blogg.se/
Postat av: Syster

Jag såg en blå scout skjorta igår:D

2009-09-24 @ 10:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback