Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-10-10 / 09:10:17
Tomrum

Massor med tomrum blev det nu är sjömannen åkte. Måste se till att fylla det med annant skoj i sex veckor framöver. Jag börjar i kväll med vän, vin och mat för att i morgon dra till skogs med nästa vän och plocka svamp i 24 timmar. Sen har jag ju massa tid till spanskan också. Så att jag inte behöver stå som ett fån inför en grupp galet elaka studenter när jag försöker översätta en spansk text på stolbildsskärm till svenska (OBS! innehållet i en mycket jobbig dröm i natt). Jobba ska jag göra också, redan om 1,5 timme faktiskt.

Med önskan om en toppenhelg till alla =)

/minilli

Kommentarer
Postat av: pelle

Aaah, jag förstår, jag förstår!



Plocka svamp alltså? Något du är skitduktig på?

2009-10-10 @ 09:37:26
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

"funkar skit(bra)" xD

själv brukar jag gå med kongas så att de börjar sansa salsa. där mossan rör sig - där finns svampen! ;D

2009-10-10 @ 09:55:02
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

haha,gör det! kom ihåg att tacka mig när du slår världsrekord i svampplockning! ;D

2009-10-10 @ 10:06:41
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback