Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-10-28 / 08:27:50
Promoe ikväll

Sämsta bilden från en av sommarens musikupplevelser

 

Ikväll ska jag ut på lokal. Och lyssna till Promoe, Spiderdogs och nån kille med stort fluff. Det är inte riktigt jag, men det ska bli riktigt kul. Fram till dess ska jag plugga och sen jobba och sen träffa fröken I för att tillsammans studsa i takt ner till staden.

/minilli


Kommentarer
Postat av: pelle

Svennebanan-power! ;D

2009-10-28 @ 16:40:59
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: syster

åh jag var på honom i fredags:D

2009-10-28 @ 16:52:28
Postat av: Ida

Tycker inte vi ska ha dåligt samvete över att vi inte gick, jag hade det väldigt trevligt ändå! Jag har lärt mig att intelligent vinner över styrka och hur man lägger en halloween make-up. Lärorik afton! :D Kramisar!

Postat av: minilli

Ja, det var en mycket trevlig kväll ändå! och vi slapp fulla, svettiga, höstlovsfirande, nyblivna artonåringar ;)

2009-10-29 @ 09:19:26
URL: http://minilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback