Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-10-10 / 23:44:06
Nattsuddare

En trevlig kväll innehåller: En vän, massa prat och god mat mixat med en skvätt vin och toppat med chokad och frukt med te! Då blir det lätt snet utan att man märker det. Jag vill inte gå upp 06.30 imorgon! Men det är ett måste så nu är det dags för säng, säng, säng.

/minilli

Kommentarer
Postat av: pelle

haha, som jag fick höra om Jerry Springer du ;D

2009-10-11 @ 22:53:38
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: syster

Man ser på stavningen att min syster var lite trött och att det blev lite snet eller menade hon sent?;)

2009-10-12 @ 21:35:56
Postat av: minilli

Ja, jag var väääldigt trött =)

2009-10-12 @ 21:47:07
URL: http://minilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback