Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-10-05 / 22:08:37
Ingen paparazzi

Jag har aldrig kameran med mig. Det hjälpte inte att jag köpte en ny, för den ligger ändå i byrålådan när "det händer". Helgens bravader, som kårdebut, regnkubb med variant, examensmiddag och gladast pudel, finns därför inte förevigade - hos mig. Men jag skulle nog kunna trolla med stortån och fixa bildbevis ändå. Turligt nog har jag vänner som inte förvarar kameran i en låda när de befinner sig där det händer!

Dar me la fotografías amigas!

/minilli

Kommentarer
Postat av: Ida

por supuesto, Tengo los fotos de la fiesta antes de Kåren. Bara ta med ett usb minne o ta från min dator! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback