Min värld är fylld av funderingar, drömmar, hjärnspöken, kärlek och poesi. Det yttrar sig som mina ljusa och mörka sidor. Dessa skriver jag   om för min egen skull, men självklart också för Dig som råkar trilla in i min värld. Du välkomnas att läsa mina åsikter och jag hoppas att du   reagerar på dem. Våga tycka! Det här är bara en blogg. Dela med dig av dina tankar vettja! Nu bär äventyret av till härliga Barcelona!

2009-10-16 / 16:10:36
Blåst på konfekten

Godis gör alla utom tandläkare glada. För att bli lite chokladglad köpte jag en påse Polly och delade med en vän. Nynnandes "emma och jag, vi är goda vänner..." njöt vi av chokladen. MEN så fann jag en Polly tillverkad för små anorektiska barbiedockor snarare än för två godissugna vänner och kände mig då lite lurad. Märk att inte heller den stora Pollyn är lika stor som på bilden på påsen. Borde man anmäla för falsk marknadsföring? Hm... Men goda var de!!

/minilli

Kommentarer
Postat av: pelle

Just ja, den där Petter-låten. Den var inte igår inte. Fan vad alla tjatade om den. Samma sak med "Behöver du hjälp? Ring Polia!".

2009-10-16 @ 17:20:41
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback